آینازآیناز، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

فرشته کوچک زندگی ما

بدون عنوان

1392/3/30 22:02
99 بازدید
اشتراک گذاری

خدايا شكرت......

 

خدا جووونم بزرگي و كرمت رو شكر...خدا جووونم شكرت كه از درهاي بهشتيت يه فرشته كوچولو به ما هديه دادي.......خدا جووووووووووووووون شكرت ...دلم ميخواد داد بزنم همه بفهمن كه اين روزا چقدر خوشحالم الان دوست دارم گريه كنم...خدا جوونم هميشه شكر گذارت بودم و هستم و خواهم بود...تو هم همينطور كه تا الان نگاهت با هام بوده ازين به بعد هم باشه تا بتونم مادري خوب و معلمي خوب برا فرشته كوچولويي تو راهي باشم........خدا جوووونم اين خوشحالي رو كه به من دادي به همه اونايي كه ندارن بده تا لذتش رو ببرن و بدونند اين فرشته كوچولوهايي كه تو خونه هاي بهشتي تو زندگي ميكنند چقدر زيبا هستند ...چقدر دوست داشتني هستند و با خودشون يه زندگي سرشار از صميميت و خوشحالي ميارند...........خدايا شكرت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)