آینازآیناز، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

فرشته کوچک زندگی ما

بدون عنوان

1392/11/21 12:54
151 بازدید
اشتراک گذاری

تک دخترم  دردانه ام  . نفسم 

قسم به ثانیه های زندگی که اگر بوی تو نبود ; نفس نبود ;  هوا نبود ;  خاک نبود ;  آب نبود .

روزها و ساعتها رو به  عشق بوی نفست طی میکنم 

تک فرزندم 

تو رو دوست دارم  به خاطر پاکی ت ...

به خاطر وجوده لطیفت ...

به خاطر دونه دونه لحظه های خاطره انگیزت .

دخترم  میدونم که همون خدایی که تو رو به من هدیه کرده قسم نامه ای از من گرفته .

به پاس همون قسم نامه شبی نیست که به بوی نفست سیرآب نشم و خدایم رو شکر نکنم .

قسم خوردم برایت بهترین مادر دنیا باشم . شک نکن

نفسم ....دوردونه دخترم ...

باز میگویم تو رو دوست دارم قلب

و به پاس مادری رها میشوم در دست نوازش های کودکانه ات .

و میسپارم خود رو به دست فردا ...فردایی که به نام تو نشون خورده ...به نام پاک فرشته ای از جنس آدم .

دخترم آیناز قلب

‫بی شک  خدا مرا دوست دارد .قلب

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)