آینازآیناز، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

فرشته کوچک زندگی ما

بدون عنوان

1392/3/30 21:22
127 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشـــــــــــق مامانی


خوبی دختر  گلـــــــــــم ... عزیزکـــــــــــم ... خودت میدونی که داری کم کم میای تا توی بغلم

الهـــــــــــی من فدات بشم خوشگلکم ... این روزا همش فکرم به روزی هستش که میخوام برای

اولین بار لمست کنم ... احساست کنم ... نوازشت کنم ...

ولی تا به اون لحظه فکر میکنم

اشک از چشمام سرازیر میشه یه حس عجیبی بهم دست میده که فقط میخوام چشمام رو به

اون صورت ماهت ، دستهای نرمت ، پاهای ظریفت ، جسم کوچولوت ...خیره کنم و گریه

کنم.و بگم دخترم همه چیز زندگیم هستی ...

هر ثانیه ، دقیقه ، ساعت از زندگیم که میگذره ... عاشقتـــــــــر از قبل میشم

این روزا با استرسی که دارم ولی خیلیییییییی احساس خوبی دارم تموم فکر و خیالم شده

وجود تو عزیزکم ...

همیشه با خودم میگم چجوری بهت بگم که چقـــــــــــدر دوستت دارم

چجـــــــــــــــوری بهت بگم که از همه چیز برام عزیزتری

ولی یه چیز رو میدونم که هر چقــــــــــدر بخوام بگم اونقدر نمیشه که تو وجودم هست

...احساس میکنم هر چی که بگم و هر چی که بکنم اون اندازش رو نمیتونه نشون بده

کهچقـــــــــــــــــــــــدر دوستت دارم و عاشقتم...


دوستت دارم ...

منتظر لحضه ای هستم که دستانت را بگیرم و به چشمانت خیره شوم

دوستت دارم را بر لبــــــــــــانم جاری کنم ...

منتظر لحظه ای هستم که در کنارت بنشینم ... و از عشق تو ... و از داشتن تو

اشک شــــــــــــوق ریزم

منتظر لحظه ای مقدس که تو را در آغوش بگیرم ...

بوسه ای از سر عشق به تو تقدیــــــــم کنم ... و با تمام وجود

قلبــــــــم و عشقــــــــــم را به تو هدیه کنم ...

آری

من تو را دوست دارم

و عاشقانه تــــــــــــــــــو را می ستایــــــــــــــــــــم

...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)