آینازآیناز، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

فرشته کوچک زندگی ما

بدون عنوان

1392/8/18 23:26
123 بازدید
اشتراک گذاری

بازم روزا مثل برق و باد می گذرند و من هر روز بیشتر و بیشتر عاشقتم. شیطون کوچولوی من ٦ماهه شده و هر روز هم به شیرین کاری هاش اضافه می شهقلبقلب

واماآیناز  من... روز به روز داره شیطون تر می شه. دیگه هیچ وقتی برای هیچ کاری نمی ذاره برام. وقتی تنها می شه با سر و صدا و جیغ هایی که می زنه اعتراض خودشو اعلام می کنه و دوست داره یا باهاش بازی کنیم و یا باهاش حرف بزنیم. دیگه تو بغل آروم نمی گیره و مدام خودشو تکون می ده و با کنجکاوی اطراف رو نگاه می کنه. موهاش هم به شدت در حال ریختنه و داره کچل می شه دخترم!!!متفکر

عاشق شعره. مخصوصا شعر "توپ حسنی ..."  وقتی ناراحته و گریه می کنه با شنیدن این شعر آروم می شه و می خنده. قهقهه

امروز دختر  گلم ششمین  ماه تولدشه. چقدر زود گذشت... عزیز دلم روز به روز کارهای جدیدتری یاد می گیره و تغییراتشو کاملا حس می کنیم. نگاه هاش به من و باباش می فهمونه که دیگه کاملا ما رو می شناسه و چهره ها رو تشخیص میده. در کل خیلی خوش اخلاقه و خنده رو. دوست داره باهاش بازی کنیم و حرف بزنیم. و با صدای بلند می خنده و ذوق می کنه...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)