آینازآیناز، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

فرشته کوچک زندگی ما

بدون عنوان

1392/8/29 21:18
135 بازدید
اشتراک گذاری

یه دونه سلام..

ویه دنیا محبت..

به دردونه خودم که جنسش کیمیاس..

ذاتش وفاست وحسابش برای مامان ازبقیه جداست...

روزهای پاییز هم مثل همه فصل ها داره میگذره ومن باور نمیکنم که گلی مثل تو دارم که پاییزم بهار کرده

 .

عزیز مامانی

 

خیلی شیطون تر از قبل شدی واصلا یه جابند نمیشی

باید بگم این روزها خیلی وقتم رو پر میکنی یا مجبورم میکنی باهات کتاب بخونم ویا

 بازی ویا تو بغلم بگردونمت که همراه کارهای خونه عجیب نفس گیر

 میشه ومن رو حسابی خسته میکنه ومن هیچ وقتی برای خودم ندارم هرماه امیدوارم ماه

 بعد که بزرگتر میشی من هم بتونم ساعتی برای خودم داشته باشم ولی هر ما ه این وقت کمتر میشههیپنوتیزم

 

 

*****************************

 

من هم مثل همیشه میشورم "میسابم"میپزم وقربون تو دختر نازم میرم وروزمرگیهای آرومم

 رو کنار همه اون هایی که دوسشون دارم میگذرونم وبابت آرامشی که در کنارتون دارم

 خدا رو شکر میکنم..

 

این هم از روزهای پاییزی شیطونک خونه ما .....

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)