آینازآیناز، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

فرشته کوچک زندگی ما

از زبان خود آیناز

1392/9/12 22:05
417 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

اتفاق وحشتناكي افتاده . تعجبامروز متوجه شدم كه حسابي كچل شده ام .  .
واي خدايا شكل پسرها شده ام . اصلا نمي تونم توي آينه به خودم نگاه كنم . يك كله گنده وو با مو ی خیلی کم توي آينه بهم دهن كجي مي كنه . بدتر از همه وقتيه كه گريه مي كنم يا جيغ مي كشم ، ديگه واويلاست ن عين پيرزن هاي بدبخت ميشم . من رو بگو كه چقدر به دلم صابون زده بودم كه اين دفعه موقع بيرون رفتن اون گل سر خوشگل هايي كه بابایی برام خريده و گذاشته توي كشو اولي كمدم ، مي زنم به سرم و خوشگل ميشم . حالا با اين كله كچل روم نميشه پام رو از خونه بيرون بذارم آخ.

راستي يك اتفاق ديگه هم افتاده . من ديشب٢ بیدار شدم و مامانی  رو بيچاره كردم .کلافه ٤صبح كه از خستگي به گريه افتاد دلم براش سوخت و خوابيدم . امامامانی قاطعانه تصميم گرفته از امروز من رو تربيت كنه و هر چي هم كه از صبح تا حالا بچه خوبي شدم و آروم خوابيدم و خوب شير خوردم و حتي قطره مولتي ويتامينم رو هم تف نكردم ، نتونستم در عزم خلل ناپذيرش نفوذ كنم .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

درسا
19 آذر 92 18:59
آیناز جون من درکت میکنم زیاد غصه نخور،باز تو چند ماهی مو داشتنو تجربه کردی من کلا کچل به دنیا اومدم،نمیدونی چه حالی به آدم دست میده وقتی همه به مامانم میگن این کوچولو چقدر شبیه پسرهتازه تازه چند تا تار مو تو سرم داره جوانه میزنهبی صبرانه منتظر روزیم که بتونم گیره های رنگارنگمو به موهام بزنم، به امید این که هیچ دختری بی مو نمونه