آینازآیناز، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

فرشته کوچک زندگی ما

بدون عنوان

1392/5/22 16:45
143 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم....

آدم ها آرزوهای خیلی بزرگی دارند توی زندگیشون....

اما مادرها بزرگترین آرزوهاشون رو برای فرزندشون دارند...

آیناز  مادر آخ که اگر بدونی چه آرزوهای بزرگی دارم برایت...

همه وجــودم تویی....هر چه میخواهم برای توست....

مــادر که باشی آرزوهای خودت کم رنگ میشه ...

اگر یه روز یه چراغ جادو پـیدا کنم و از توش یه غول آرزوها بیاد بیرون و بگه چی میخوای

اول میگــم دختــرم....و بعدش باز هم میگــم دختــرم....

نمیدونم کدوم یکی از این آرزوهای بزرگ برآورده میشه اما به یه چیزی ایــمان دارم و

اون ایـنه که .... 

آرزوهای بزرگ من در برابر بزرگی و عظمت خداوند خیلی کوچک است....

و اینکه ایمان دارم هر چه برای تو پیش آید بهترین است چون من بهترین هارو برای تو

از خدای خودم خواستم....

دخترم تو هم یقین داشته باش که دست های خدا پر از معجزه اس برای بندگانش و از

همه مهمتر اینکه همه آرزوهات رو تو زندگی فقط از خــدا بخواه که فقط او تواناست...

و بدان اگر هیچکس نباشد...خــدا همیشه هست....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)