آینازآیناز، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

فرشته کوچک زندگی ما

بدون عنوان

1395/4/26 13:42
208 بازدید
اشتراک گذاری

همه دنیای منی با تو لحظه لحظه عمرم و زندگی میکنم 

وقتی میبینم صبح که بیدار میشی بدون درنگ بلند میشی میری پی بازیت منم ذوق زندگی پیدا میکنم از انرژی تو انرژی میگیرم و ازت یاد میگیرم که برای رسیدن به خواسته هام تلاش کنم مث تو که وقتی میخوای چیزی رو بلند کنی یا از رو بلندی برداری یا از جایی که دسترسیش اسون نیس چقدر تلاش میکنی تا بهش برسی یاد میگیرم که همیشه شاد باشم یاد میگیرم که تو کودکی زندگی کنم همه چیزو فراموش کنم و همین الانم باشم یاد میگیرم تا صبحا از خواب بیدار میشم بخندم و بلند شم مث تو که وقتی از خواب بیدار میشی خندون میای تو صورتم نگاه میکن و میگی دااااااییی و منو از خواب بیدار میکنیی 

یاد میگیرم که موانع تو زندگیم از انگیزه من برای تلاش کم نکنه مث تو که مصرانه برای رسیدن به خواسته هات تلاش میکینی 

یاد بگیرم که مث نیاز تو مثل شاذی تو مثل گریه تو مثل خنده تو مثل حرف زدن تو صادق باشم اما افسوس کاش میشد مثل تو پاک بود و مقدس .مقدس مثل خدا. خدا از روح خودش تو وجود تو دمید و تو رو جانشین خودش رو زمین کرد و تا وقتی که از بعضی بزرگترا فساد و پلیدی رو یاد نگیری همیشه مقدس و پاک و خدایی خواهی بود 

یاد بگیرم مثل تو تو خنده ها و شادیهام سخاوت داشته باشم و برای شاد کردن دیگرون واقعا خودم شاد باشم و واقعا صادقانه بخندم 

یاد میگیرم که تو هر دلهره ای صادقانه دنبال راه نجات باشم نه این که به دامن دیگرون چنگ بزنم مث تو وقتی که دکور داشت میوفتاد سریع پریدی پشت دیوار تا روت نیوفته 

یاد بگیرم که از کنجکاوی و امتحان کردن نترسم و تو زندگیم جسارت داشته باشم تا مث باتلاق نباشم و خودجوش مث چشمه آب باشم یاد بگیرم و تلاش کنم

میدونی از تو چه پنهون قبل از اومدنت خیلی دچار رخوت و رکود بودم اما از وقتی کهت و اومدی روح تازه ای به من و زندگیم دادی دنیای من از معصومیتت و از کودکانه هات پر شده پر شده از شادی و شور

 خدایا اگر روزی صد هزار بار شکر کنم باز احساس سیری نمیکنم خدایا شکرت خدایا شکرت 

ای خدای مهربون این فرشته های نازو در پناه خودت همیشه سالم و سلامت و شاد حفظ کن و ما رو شایسته بودن در کنارشون بدون الهی آمین

 

 

 

 
پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)