آینازآیناز، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

فرشته کوچک زندگی ما

شیرین کاریهای تک دخملم

1393/4/6 0:19
199 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم

این روزا اونقد شیطون شدی که اصلا وقت نمی کنم پشت کامپیوتر بشینم چه برسه به اینکه  چیزی برات تایپ کنم  وقتی میام تا کامپیوتر روشن کنم زودتر از من اونجایی و زود دگمه کیس و می زنی و خاموش می کنی و بعد خوشت می /اید هی روشن هی خاموش میکنی تا به جایی می رسه پا میشم و از پریز در می ارم تاهم خیال تو راحت بشه هم منخطا

عزیزمامان بعد یه هفته از تولدت تونستی تنهایی راه بری  و هر روز هم بهتر ازدیروز  میشی بعضی وقتا اونقد زمین میخوری که آخرش خودت هم عصبانی میشی عصبانی

وقتی اولین کفشاته  خریدیم دو قدم رفتی و دیدی صدا میده از مغازه تا خونه مامان جون پیاده اومدی و وقتی میخواستیم بغلت بگیریم اونقد گریه میکردی که مجبور میشدیم  بزاریم خودت بریگریه

نمی دونم  چرا این روزا زیاد عصبانی میشی هر کاری میکنم تا عصبانی نشی باز نمشه  شاید اقتضای سنت هم باشه سوال

علاقه زیاد پیدا کردی به تاب تاب

و پارک و سر سره  توپارک دیگه ول کن سرسره نیستی خسته

خلاصه اینکه دختر ما دیگه بزرگ شده و ادا های بزرگارو نشون میده

قربونت برم من من من من منمحبتمحبتمحبت

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان درسا
10 تیر 93 18:53
الهی فدات که این قدر شیرین شدی،من کاملا مادرتو درک میکنم چون خودمم ماهی یک بار فرصت میکنم تا پای کامپیوتر بشینم،راستی گلم با تاخیر تبریک تولدمو قبول کن،امیدوارم سال های سال با خانواده شیرین ترین تولدهارو تجربه کنی،میبوسمت[پاسخ ] مرسی خاله