آینازآیناز، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

فرشته کوچک زندگی ما

عکسای آتلیه ای 1سالگی

1393/3/11 11:35
264 بازدید
اشتراک گذاری

چهارشنبه 8 خرداد بریمت آتلیه تا برای 1 سالگیت عکس بگیریم

از صبح دلهره داشتم نکنه اونجا نشینی و نتونیم عکستو بگیریم واسه همین با زندایی فرشته و بابایی رفتیم تا اونجا کمکم کنن همون طور که حدس می زدم از وقتی وارد آتلیه شدیم گریه تو شروع کردی  اصلا مثل اینکه از جو اونجا خوشت نمی اومد انصافا هم عکاسای با حوصله ای بودند درست 3 ساعت طول کشید تا بتونن ازت عکس بگیرن

واقعا روز خسته کننده ای بود و زندایی فرشته هم خیلی زحمت کشید دستش درد نکنه

 

تمام دارایی من قلبی است که در سینه دارم و برای تو می تپد ، آن را به تو تقدیم میکنم

از روزی که صدایت در وجودم طنین انداز شد،شتاب تپیدن قلبم رو به فزونی یافت

امروز ثانیه ها نام تو را فریاد می زنند و من در اوج عشق

خود را در پستوی زمان تنها حس نمی‌کنم . .

قشنگ ترین صدای زندگی تپش قلب توست

با شکوه ترین روز دنیا تولد توست پس برای

من بمان و بدان که عاشقانه دوستت دارم

 

 

 

 

 

 

مد

پسندها (2)

نظرات (2)

فرناز خاله آرسن جون
12 خرداد 93 13:45
عزیزم توولددددت مبااااااااااارک ایشاله تولد 120سالگیت عکسا خیلی عالی شده.دست مامان و بابایی و زن دایی هم درد نکنه.معلومه خیلی زحمت کشیدن واسه اینکه عکسا خوب در بیاد دوست دارم خالهبوووووووووووووووس
مامان نازی و بابایی
پاسخ
مرسی عزیزم
ایدا
19 خرداد 93 10:43
تفلدت مبالککککککککککک اینازیییییییییییی!!