آینازآیناز، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

فرشته کوچک زندگی ما

بدون عنوان

1392/5/20 17:38
153 بازدید
اشتراک گذاری

 

آیناز من !تو سه ماهی که با هم گذروندیم روزا و شبا...خیلی خیلی زود گذشت...و من با تو بودن و تجربه کردم مهمتر از همه مادر بودن و چشیدم و تازه خودم و شناختم...وااااااااای اصلا باورم نمیشه 3 ماه شده!تعجبتعجب

 

ایناز هیچ وقت تا این حد  شاد نبودم و مرتب روزا و شبایی که با هم داشتیم و از نظرم میگذرونم تا گذر ایام شیرینی شو از من نگیره...حالا دیگه خیلی بهت وابسته ام ...پاره تن جیگر جان

 

حالا دیگه به واسطه قدوم پر برکتت،اعتماد به نفسم هم زیاد شده.   

 

خیلی دوستت دارم ...تا خدا.

 

دختر نازمن چند روزی میشه که که خنده های بی صدات تبدیل شده به با صدا و صدای ذوق کردنتEmoticon که من و بابایی  راست راستی دیوونه میکنه......

 

هر روز صبح (کله سحر!)جواب سلام صبح بخیر من و با یه لبخند میدی و من یادم میره که چقدر خوابم میاد و یادم میاد که....عااااشششششقتم  ...قلبقلب

 

ماشااله هزار ماشاله، یه عالمه حرف هم میزنی.الهی قربونت بشم

 

خوشحالم ...آخه تو هستی در کنارم ...چی کم دارم؟      هیچی نمیخوام      چون تو رو دارم.....خوشحالم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)